Smartiq

Helpdesk van Smartiq. Zo simpel is het:

1. Je hebt een vraag of een storing

2. Bel Smartiq

3. Opgelost

Goed bereikbaar, goed te verstaan en erg behulpzaam!
Dat zijn leuke berichten wanneer je dit terugkrijgt:-) Onze helpdesk heeft een vaste bezetting tijdens kantooruren, wij proberen onze bellers zo duidelijk mogelijk te woord te staan met zo min mogelijk gebruik van vak-jargon. De melding sluiten we pas af wanneer deze voor de beller opgelost is!
Hulp op afstand of op locatie
Wanneer er een melding gedaan wordt gaan we eerst proberen dit telefonisch op te lossen. Dat is natuurlijk wel het snelst:-) Wij gebruiken software waarmee het mogelijk is om op afstand met jou mee te kijken. Lukt het niet om je melding op afstand op te lossen, dan sturen we een engineer aan die op locatie komt helpen.
Wij lossen je melding op!
Maak je gebruik van een werkplek die door Smartiq is ingericht dan weten we exact hoe deze in elkaar steekt. Het is voor onze helpdesk agents dan ook gesneden koek om jouw storing op te lossen. Heb je een werkplekbeheer abonnement dan houden we tevens je werkplek in de gaten, zodat wij eerder op de hoogte zijn van een storing dan jij zelf!
Previous
Next